lördag, augusti 27, 2005

Jag är med i SSU

Jag har visserligen trott att jag varit medlem i SSU i flera år (jag har bevisligen varit med i föreningar som tillhör SSU). Men när de där beryktade breven skickades ut i våras om man ville kvarstå som medlem eller inte fick inte jag något. Jag har visserligen aldrig fått Kamratposten heller. Men jag har inte tyckt att det varit en så stor förlust. Jag mejlade hursomhelst SSU:s centrala medlemsregister för drygt fyra månader sedan (18/4) och frågade om jag var medlem. Igår (!) fick jag ett mejl där de talade om att jag inte fanns i registret. Ibland alla luftmedlemmar i registret är alltså jag en riktig medlem utanför registret. Nu har jag hursomhelst skickat in mina uppgifter. Jag är en riktig medlem, på riktigt! Fast med min oflyt innebär väl det att jag blir dubbelregistrerad eftersom jag gick med i SSU Stockholms "veteranklubb", SSU Central i våras.

3 Comments:

At augusti 27, 2005 6:20 em, Blogger Göran Koch-Swahne said...

JOru!

Ingenting slår verkligheten. Och den kan inte imiteras...

 
At augusti 31, 2005 6:33 em, Anonymous Anonym said...

Du kanske borde kalla dig dubbel-Fredrik numera.

 
At augusti 31, 2005 6:37 em, Blogger fredrik said...

Det är kanske en idé. Fast det är ju inte så snyggt. Inget man presenterar sig som direkt.

 

Skicka en kommentar

<< Home