tisdag, augusti 02, 2005

Old News, Gnaget

Är bara tvungen att slänga in en liten blänkare om gårdagens stora "nyhet". Gnagets Andreas Andrsson lägger av. Jaså? Det är väl ingen nyhet. Han har knappt spelat på två år. Andersson la av för länge sedan. Sedan dess har han varit en välavlönad vattenbärare. Det har väl stått klart för alla. Utom en och annan solnabo kanske? Tänk om nyheter faktiskt kunde vara just nyheter. Jag tror jag ska skicka ett pressmedelande på att jag gått ut gymnasiet. Det är visserligen ett decennium sedan. Men vem vet. Man kanske får några rader på det?

3 Comments:

At augusti 04, 2005 1:30 em, Blogger Roger said...

Om jag förstod det rätt så var det en försäkringsfråga. Han måste formellt gå sönder nu, eftersom ingen ville försäkra honom när premietiden nu löpte ut...

 
At augusti 11, 2005 4:33 em, Anonymous Anonym said...

Visserligen var det en försäkringsfråga men Andreas insåg nog också att han inte skulle kunna spela mer med de smärtor han hade. Vi får i alla fall hylla killen som såg till att vi kunde glädja oss åt VM-slutspelet i Japan. Utan hans insats mot Turkiet hade det inte blivit VM-spel 2002.

 
At augusti 12, 2005 3:14 fm, Blogger fredrik said...

Mmm... Han spelade fotboll för tre år sedan. Vilket lite bevisar mitt inlägg. Det var länge sedan AA var fotbollsspelare.

 

Skicka en kommentar

<< Home