tisdag, juli 12, 2005

Är jag årets opinionsbildare?

För inte alltför länge sedan skrev jag att jag gärna skulle se en gruppblogg av Unga s-kvinnor Rebella. Och hux flux finns det en blogg. Än så länge finns det inte så mycket att läsa. Men det kommer säkert. Hur som helst. Årets opinionsbildare, någon?

Dessutom har Marta Axner börjat blogga också. Marta är vice ordförande i min gamla s-studentklubb Laboremus och föreningens själasörjare (hon pluggar till präst). Hon har varit igång ett tag så där finns det något att läsa (till skillnad från hos rebellorna).

Välkommna!

2 Comments:

At juli 13, 2005 2:13 fm, Blogger Marta Axner said...

Tjusigt! tack för marknadsföringen :-). Har lagt till dig i min länklista också nu. Ser också fram emot kommentarer på världsläget från Rebella.

 
At juli 13, 2005 11:06 em, Blogger fredrik said...

Nu har dom tydligen satt igång. Rebellorna.

 

Skicka en kommentar

<< Home